Yüksek Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimizin talep ve beklentilerini en iyi şekilde tespit ederek; hizmet kalitesi, uygun fiyat ve iş süreçlerinin düzgün olarak yerine getirilmesi konularında müşteri memnuniyetini tam olarak sağlamak.

Düşük Maliyet Kaliteli Hizmet

Kaynaklarımızın hepsini en verimli şekilde kullanarak, düşük maliyette oluşturulacak kaliteli hizmeti müşterilerimize temin etmek.

Çalışanların Katılımı

Kalite yönetim sisteminin gereksinimlerini karşılama ve çalışmalarını en iyi şekilde sürdürme aşamalarında çalışanlarımızın görev sorumluluklarının bilinciyle sisteme katılmalarını sağlamak.

Sürekli İyileşme ve Gelişme

Kalite yönetim sisteminin daha etkin bir biçimde uygulanması ve performansının arttırılması amacıyla planlı çalışmalar, toplantı ve gözden geçirmeler, şirket içi ve dışı eğitimlerle sürekli iyileşme ve gelişmeyi Sağlamaktır.

Bu Bağlamda “Kalite Politikamız”

Eğitimli ve uzman ekibimizin kalite yönetim sistemine her safhada katılımıyla, alanındaki gelişmeleri yakından takip etmek, ElektrikProjeTaahhüt konularında düşük maliyette kaliteli hizmet oluşturarak yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak ve bu anlayışın daha etkin devam etmesi için eğitimlerle sürekli iyileşme ve gelişme ortaya koymaktır.